Doorgaan naar hoofdcontent

Gelukkige verjaardag Ky-Mani !


 

Reacties

Populaire posts van deze blog

Ik stel mezelf voor !

  Welkom op de blog van de klas van juf Kathelijn !  Even voorstellen :  Ik ben Yentl. Ik heb een zus Audrey en een broer Gilian. Ik heb 4 kippen, die heten Niels, Tom, Patrik en teddybeer. Een hond Snow en een kat Snoetje.  Ik eet graag frietjes en macaroni. Ik woon in Ruien. Ik ben al naar Spanje, Italië, Duitsland, Frankrijk en Tenerife geweest.Ik ben jarig op 14 november in de herfst. Ik kom met de bus. Ik voetbal graag en game ook graag. Ik heb een hekel aan de zon en wiskunde. Ik hou van mijn lief en voetbal.     Ik ben Miche en ik heb 2 zussen en ik heb geen broer. Mijn mama en papa zijn niet gescheiden en grote zus maar zij is niet groter dan mij want zij is 8 en ik ben 10 . En mijn kleine zus die maar 6 jaar is. En ik eet graag KFC en ik ben jarig op 30 september. Ik kom naar school met de bus. En mijn lievelingsland is Congo. De hoofdstad is Kinshasa. En ik heb een hobby, dat is voetbal. Ik ben Luna. Ik heb 2 broers: Ilyano en Alexandro.  Ik heb één zus Cataleya.  Mijn mama h

Lou vertelt over suikerziekte

Samen met zijn papa vertelde Lou over suikerziekte. Hij heeft deze ziekte al van toen hij nog een peuter was. Hieronder kan je de presentatie bekijken die zijn papa voor onze klas maakte. We hebben veel bijgeleerd en snappen dat deze ziekte er voor Lou iedere dag Lou heeft suikerziekt e

WOORDENSCHAT : GOED BEGONNEN IS HALF GEWONNEN

Hier kan je de woordenschat van ons eerste WO-thema oefenen :  GOED BEGONNEN IS HALF GEWONNEN